Kde najdou využití sklenice s potiskem

Williams Brown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolor, alias aspernatur quam voluptates sint, dolore doloribus voluptas labore temporibus earum eveniet, reiciendis.

Tags


Zatím zde není žádný obsah k zobrazení.


Sklenice patří k věcem, které doma rozhodně najdou využití. V ideálním případě má každý člen domácnosti dvě až tři své, plus několik dalších pro hosty. Navíc je dobré mít několik druhů, podle toho, jaký nápoj budeme podávat – víno či šampaňské v klasické skleničce rozhodně nevypadá nejlépe. Je pak jasné, že tyto mohou být i různě zdobené. Nejčastěji najdeme různé broušení, případně pískované vzory, a mnohé z nich jsou skutečně krásné. A není divu, koneckonců české sklářství má skutečně dlouhou tradici. Ovšem není to jediné, co na nich můžeme najít.

sklenice s vodou

V současné době se stále více rozmáhají sklenice s potiskem. Ty samozřejmě mohou být nejrůznějších typů a tvarů. Jediným, co je spojuje, je na nich nalepený potisk. Ten je připevněn tak, aby byl skutečně součástí skleničky, takže nijak nenarušuje její strukturu a také je zdravotně nezávadný, což znamená, že z ní můžeme bez obav pít a skladovat v ní potraviny.

Je však otázkou, kde na ně můžeme narazit. Zde záleží na tom, kde je kupujeme a o jaký konkrétní potisk jde. Ty nejběžnější najdeme v klasických obchodech a leckdy i ve sklenářství. Možné také je nechat si vyrobit vlastní potisk a dát jej na ni natisknout. Toho nejčastěji využívají různé firmy, které je pak využívají jako jeden z marketingových produktů.

různé druhy sklenic

Zde je však nutné upozornit i na nedostatky, které tento produkt má, zejména co se právě potisku týče. Ten totiž není příliš trvanlivý. Pokud budeme sklenici skutečně často používat a tím pádem ji i často umývat, pak se potisk velmi rychle nakonec smyje. Musíme si totiž uvědomit, že si stále ještě se jedná o něco, co je na sklenici nalepeno.

S tím je nutné počítat právě při projektování marketingové strategie. Je totiž jasné, že se nejedná o něco, co bude fungovat dlouhodobě, na rozdíl například od klíčenky. Proto je dobré uvážit, kdy se právě tento marketingový tah hodí.